Warunki ogólne

Niniejszy Regulamin ma zastosowanie do ofert promocyjnych „Piłkarskie okazje 2.1” („Kampania”), przedstawianych przez Takeaway.com Central Core B.V. z siedzibą pod adresem Piet Heinkade 61, 1019 GM Amsterdam („Just Eat Takeaway.com” lub „JET”).

Informacje ogólne

  1. Biorąc udział w Promocji każdy Uczestnik (dalej: „Uczestnik”) oświadcza, że akceptuje niniejszy Regulamin.
  2. Kampania („Promocja”) rozpocznie się 13 lutego 2024 r. o godz. 00:00 i zakończy 9 maja 2024 r. o godz. 23:59 („Okres kampanii”). Obejmuje to wyłącznie następujące dni meczów:
    Fala 1:
    [13/02/2024]
    [14/02/2024]
    [15/02/2024]
    [20/02/2024]
    [21/02/2024]
    [22/02/2024]
    [05/03/2024]
    [06/03/2024]
    [07/03/2024]
    [12/03/2024]
    [13/03/2024]
    [14/03/2024]
    Fala 2:
    [09/04/2024]
    [10/04/2024]
    [11/04/2024]
    [16/04/2024]
    [17/04/2024]
    [18/04/2024]
    [30/04/2024]
    [01/05/2024]
    [02/05/2024]
    [07/05/2024]
    [08/05/2024]
    [09/05/2024]

  3. Uczestnicy, którzy nie będą przestrzegać niniejszego regulaminu, zostaną wyłączeni z udziału w Kampanii.

Kampania

  1. Kampania została zarejestrowana na stronie Pyszne.pl („Platforma”) w Polsce w oparciu o następujący mechanizm:
    1. „Zamów i weź udział w konkursie”, by wygrać bilety na mecz finałowy Ligi Mistrzów UEFA. Klient, który doda Pepsi do swojego zamówienia w Fali 2 meczu (09/04/2024, 10/04/2024, 11/04/2024, 16/04/2024, 17/04/2024, 18/04/2024, 30/04/2024, 01/05/2024, 02/05/2024, 07/05/2024, 08/05/2024, 09/05/2024) zostanie zostanie zaproszony do konkursu, gdzie będzie miał możliwość możliwość wygrania biletu na finałowy mecz Ligi Mistrzów UEFA.
  2. Zamów z Pepsi i weź udział w konkursie: aby wziąć udział w Kampanii, Uczestnik musi:
    1. złożyć podczas Fali 2 dni meczów w Okresie kampanii za pośrednictwem Platformy pomyślnie zrealizowane zamówienie o minimalnej wartości wynoszącej 85 PLN i dodać produkt Pepsi,
    2. wyrazić zgodę na otrzymywanie e-maili związanych z Kampanią i innych wiadomości marketingowych od organizatora,
    3. Po zrealizowaniu powyższych czynności Uczestnik w ciągu 48 godzin otrzyma wiadomość e-mail z potwierdzeniem i zaproszeniem do udzielenia odpowiedzi na otwarte pytanie dotyczące finału UEFA Champions League.
    4. Wiadomość e-mail będzie zawierać przycisk „Odpowiedz”. Kliknięcie na ten przycisk umożliwia Uczestnikowi przesłanie jego odpowiedzi.

    Odpowiedzi (maksymalnie 250 znaków) będą oceniane pod kątem kreatywności, oryginalności i humoru. Zwycięzca zostanie wybrany i ogłoszony w dniu 15/05/2024.
    Uczestnicy mogą brać udział w Kampanii wielokrotnie, wykonując kroki wskazane w punkcie 2.3 powyżej.

  3. JET nie pobiera żadnych opłat komunikacyjnych za udział w Kampanii.
  4. JET zastrzega sobie prawo do zawieszenia, odwołania lub przedłużenia Kampanii w dowolnym momencie i może to zrobić wedle własnego uznania.

Uczestnicy

  1. Do udziału w Kampanii uprawnieni są mieszkańcy Polski.
  2. Z Kampanii nie mogą korzystać pracownicy firmy JET, spółek należących do grupy JET ani podmiotów zewnętrznych współpracujących z JET przy realizacji Kampanii. Dotyczy to również najbliższych członków ich rodzin.
  3. Osoby uczestniczące w Kampanii muszą mieć co najmniej 18 lat.
  4. JET może wykluczać Uczestników wedle własnego uznania, nie podając przyczyny i nie ponosząc żadnej odpowiedzialności za ewentualne roszczenia Uczestnika.

Nagrody

  1. Przyznane nagrody to:
      1. „Zamów z Pepsi i weź udział w konkursie”
        1. 1 para biletów na finał UEFA Champions League (w tym podróż i zakwaterowanie)

    Przybliżona wartość całej nagrody wyniesie 1500 EUR.

  2. Ponieważ nagrodą są bilety na finał UEFA Champions League („Bilety”), obowiązują również następujące warunki:
    1. JET nie ponosi odpowiedzialności z tytułu jakichkolwiek kosztów mających związek z nagrodami, które nie zostały jasno i wyraźnie uwzględnione w ramach takiej nagrody, w tym w szczególności kosztów posiłków, wydatków osobistych, ubezpieczenia oraz dodatkowych kosztów podróży.
    2. Zwycięzca Biletów:
      1. musi być w stanie podróżować w okresach wymaganych dla danej daty wydarzenia,
      2. będzie odpowiedzialny za wszystkie swoje podróże (i wszelkich osób towarzyszących) (w tym wszelkie stosowne ubezpieczenia),
      3. będzie również odpowiedzialny za zapewnienie, że wszelkie ustalenia dotyczące podróży dokonane w związku z Biletami są zgodne ze wszystkimi obowiązującymi przepisami prawa miejscowego i krajowego, regulacjami i wytycznymi oraz
      4. musi mieć możliwość otrzymania wiadomości od JET z prośbą o podanie dodatkowych informacji (w tym niezbędnych danych osobowych) oraz określonych zapewnień dotyczących odbioru Biletów.
    3. Bilety podlegają regulaminowi wszystkich dostawców określonych usług, które są uwzględnione w nagrodzie. Na przykład dostawcy hoteli lub innych zakwaterowania, organizatorzy wydarzeń oraz zasady i polityki dotyczące wydarzeń. Regulamin UEFA dotyczący wystawiania biletów i zasady dotyczące stadionu są dostępne tutaj: https://support.tickets-uclfinal.uefa.com/hc/en-us ]
  3. Nagród nie można wymienić na gotówkę, kredyt ani inne towary bądź usługi. W sytuacji odmowy przyjęcia nagrody albo braku możliwości jej przyjęcia, nagroda pozostanie własnością JET.
  4. Bilety przyznaje się na z góry ustalony mecz; zwycięzcy nie przysługuje prawo wyboru meczu, który chciałby zobaczyć.
  5. Zwycięzcy surowo zabrania się sprzedaży swojej nagrody jakiejkolwiek innej osobie.
  6. Poprzez wzięcie udziału w Kampanii Uczestnik przyjmuje do wiadomości i zgadza się, że liczba dostępnych biletów przypadających na Kampanię jest zależna od liczby biletów przydzielonych JET przez UEFA. JET może, wedle własnego wyłącznego uznania, jednostronnie zmienić liczbę biletów na finał Ligi Mistrzów UEFA, które mają zostać przyznane w ramach albo w związku z Kampanią, jeżeli UEFA podejmie decyzję w sprawie zmiany liczby przydzielonych biletów. JET nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek straty, koszty ani szkody będące efektem takiej zmiany ani mające z nią związek.

    Nagrody są imienne i nie nie można ich przenieść na inną osobę.

    Biorąc udział w Kampanii Uczestnik potwierdza, że:

    1. obrazy, filmy i inne materiały są oryginalnymi dziełami, nie są zniesławiające i nie naruszają praw osób trzecich,
    2. nie istnieją sprzeczne umowy, które ograniczałyby wykorzystanie tych obrazów lub innych materiałów.
    3. Uczestnik posiada zgodę na wykorzystywanie wszelkich obrazów stron trzecich zawartych w jego zgłoszeniu, a prawa osób trzecich w stosunku do takiego wykorzystywania zostały uchylone. Jeśli wizerunek osoby trzeciej jest obrazem osoby poniżej 18. roku życia, należy dostarczyć zgodę rodzica lub opiekuna.
    4. Na żądanie JET Uczestnik przedstawi dowód wszelkich wymaganych zgód; w przeciwnym wypadku Uczestnik ryzykuje ryzyko wykluczenia z udziału w konkursie nagród.
    5. Uczestnik udziela JET nieodwołalnej, bezpłatnej, obowiązującej na całym świecie licencji na pełny okres obowiązywania praw autorskich na wykorzystywanie, zmienianie, adaptowanie lub udzielanie sublicencji na prawa do obrazów, filmów i innych materiałów osobom trzecim.

Wybór i ogłoszenie zwycięzców

  1. Uczestnik, który spełnia kryteria kwalifikacyjne określone w punkcie 2.3 i którego odpowiedź będzie wykazywać większą kreatywność, oryginalność i humor, zostanie wybrany Zwycięzcą.
  2. Zwycięzca zostanie wybrany dnia 15/05/2024.
  3. W ciągu 48 godzin zwycięzca otrzyma bezpośrednią wiadomość za pośrednictwem wybranej platformy z dodatkowymi informacjami i kolejnymi krokami koniecznymi, aby odebrać nagrodę.
  4. Zwycięzca biletów na finał UEFA Champions League otrzyma dodatkową wiadomość e-mail od naszego partnera, ATPI, z prośbą o przekazanie pewnych zapewnień i podanie niezbędnych danych (osobowych). Od momentu otrzymania tej wiadomości zwycięzca ma 24 godzin na podanie wymaganych informacji.
  5. Jeśli Zwycięzca nie odpowie lub nie przekaże w odpowiedni sposób wszystkich wymaganych informacji i zapewnień w ciągu 24 godzin od otrzymania powiadomienia zgodnie z punktem 5.4, nagroda przepadnie, a JET będzie mieć prawo do wyboru innego zwycięzcy, z odniesieniem do punktu 5.6 poniżej.
  6. W przypadku, gdy zwycięzca główny nie odbierze nagrody, zostanie wybranych kilku zwycięzców rezerwowych zgodnie z punktami 5.4 i 5.5.
  7. Zwycięzca Kampanii gwarantuje, że dane osobowe przekazane JET i partnerowi wystawiającemu bilety są poprawne, prawdziwe i kompletne.

Ochrona prywatności

  1. Do danych osobowych udostępnianych przez Uczestników w związku z niniejszą Kampanią mają zastosowanie Oświadczenie JET o ochronie prywatności https://www.pyszne.pl/polityka-prywatnosci oraz ogólne rozporządzenie o ochronie danych.
  2. Dane osobowe udostępnione JET przez Uczestnika w związku z Kampanią są wykorzystywane do poinformowania Uczestnika o Kampanii oraz do poinformowania Uczestnika, czy wygrał nagrodę. W ramach realizacji tych celów dane osobowe mogą także być przekazywane naszemu partnerowi, ATPI. Dane te zostaną usunięte pod koniec Okresu kampanii.

Odpowiedzialność

  1. Uczestnik przyjmuje do wiadomości, że bierze udział w Kampanii na własne ryzyko.
  2. JET nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody, straty, zobowiązania, urazy lub rozczarowania poniesione przez osobę biorącą udział w Kampanii ani jej ewentualne osoby towarzyszące w wyniku udziału w Kampanii lub w związku z otrzymaną nagrodą.
  3. JET dokłada wszelkich starań na rzecz prawidłowej organizacji Kampanii, ale nie można całkowicie wykluczyć tego, że przedstawione informacje dotyczące Kampanii mogą być niekompletne lub nieprawidłowe. Wszelkie nieścisłości, błędy ortograficzne lub podobne niedociągnięcia na stronie internetowej Kampanii lub w innych materiałach promocyjnych publikowanych przez JET (niezależnie od ich charakteru) nie mogą być powodem wniesienia powództwa wobec firmy JET ani przesłanką do powstania jej zobowiązań.
  4. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu Kampanii nie wyłącza odpowiedzialności JET za śmierć lub uszczerbek na zdrowiu spowodowane zaniedbaniem oraz za oszustwa lub świadome wprowadzanie w błąd.
  5. Ani firma JET, ani podmioty zewnętrzne z nią współpracujące nie ponoszą odpowiedzialności za awarie sieci, sprzętu lub oprogramowania występujące w kanałach mediów społecznościowych i powodujące opóźnienia w przesyłaniu lub utratę danych.

Oszustwa

  1. JET zastrzega sobie prawo do sprawdzania, czy udział w Kampanii nie wiąże się z prowadzeniem nieuczciwych działań oraz do podjęcia wszelkich środków ukierunkowanych na ich uniemożliwienie. Środki te mogą oznaczać np., że JET, działając wedle własnego uznania, zdecyduje się na anulowanie zakwalifikowanego zamówienia. Wszelkie kwoty zdobyte w Kampanii w wyniku dopuszczenia się oszustwa lub czynu niezgodnego z niniejszym Regulaminem są nieważne.

Inne postanowienia

  1. Niniejszy regulamin Kampanii można znaleźć i pobrać na stronie https://www.pyszne.pl/deals/pilkarskie-okazje-regulamin/
  2. Niniejszy regulamin Kampanii nie zostanie zmieniony przez JET w trakcie jej trwania.
  3. Choć Promocja może być prezentowana i reklamowana w mediach społecznościowych takich jak Facebook, Tiktok Instagram i X, za jej prowadzenie odpowiada firma JET, która zapewnia, iż Promocja nie jest w żaden sposób sponsorowana, wspierana ani administrowana przez Facebook, Tiktok, Instagram i X, w związku z czym Uczestnik zgadza się, iż media te nie ponoszą żadnej odpowiedzialności. Biorąc udział w Promocji, Uczestnik przekazuje swoje dane firmie JET, a nie serwisom Facebook, Tiktok, Instagram i X.
  4. Niniejszy regulamin podlega przepisom prawa holenderskiego. Wszelkie spory wynikające z niniejszej kampanii lub niniejszego regulaminu będą zgłaszane do właściwego sądu w Amsterdamie.
  5. Wszelkie podatki od hazardu należne w związku z niniejszą Kampanią lub podatek u źródła, który należy potrącić z nagrody, są pobierane od JET.
  6. Wszelkie podatki (inne niż podatki od hazardu) należne w związku z niniejszą Kampanią są pobierane od zwycięzcy.
  7. Zwycięzca powinien skonsultować się z własnymi doradcami (podatkowymi) w sprawie lokalnych konsekwencji podatkowych i prawnych wygrania nagrody, jako że konieczne może być zgłoszenie wygranych nagród lokalnym organom (podatkowym).
  8. Wszelkie pytania dotyczące Kampanii należy kierować do Działu Obsługi Klienta Takeaway.com.
    Dane teleadresowe:
    ul. Powstańców Śląskich 9,
    53-332 Wrocław
    E-mail: kontakt@pyszne.pl