Takeaway Pay

Takeaway Pay dla użytkowników

Takeaway Pay to cyfrowy dodatek, który otrzymujesz od pracodawcy i który możesz wykorzystać na zamawianie jedzenia za pośrednictwem Pyszne.pl. Więcej informacji znajduje się na naszej stronie internetowej.

Chcę, aby moja firma dołączyła do Takeaway Pay. Jak to działa?

Świetnie! Zapraszamy do kontaktu z naszym zespołem za pośrednictwem e-mail takeawaypay@pyszne.pl lub telefonu +48717166977. Zachęcamy również do odwiedzenia naszej strony internetowej, na której można uzyskać więcej informacji i zarejestrować się.

Jak zamawiać, korzystając ze środków w Takeaway Pay?

  1. Zaloguj się na naszej stronie internetowej lub w aplikacji, używając adresu e-mail powiązanego z Twoimi środkami w Takeaway Pay.
  2. Wybierz odbiór lub dostawę, znajdź swoje ulubione jedzenie i przejdź do płatności za zamówienie, klikając "Zamów".
  3. Na stronie płatności Twoje środki zostaną automatycznie odliczone od kwoty całkowitej.

    Jeśli dostępne środki wystarczą do pokrycia kwoty całkowitej, będzie można zrealizować zamówienie. Jeśli nie masz wystarczających środków do pokrycia kwoty całkowitej, pozostałą część możesz zapłacić za pomocą innej metody płatności online.

Z kim mogę skontaktować się w przypadku pytań lub problemów?

Jeśli masz pytania dotyczące dodatków, skontaktuj się z administratorem Takeaway Pay w swojej firmie.

Nie otrzymałem jeszcze e-maila aktywacyjnego. Co mam zrobić? 2

Najpierw sprawdź folder ze spamem. Jeśli nie możesz znaleźć e-maila aktywacyjnego, skontaktuj się z administratorem Takeaway Pay w swojej firmie.

Nie otrzymałem jeszcze e-maila aktywacyjnego. Co mam zrobić?

Najpierw sprawdź swój folder spamu. Jeśli nie otrzymałeś e-maila aktywacyjnego, skontaktuj się z administratorem Takeaway Pay swojej firmy.

Jak aktywować konto w Takeaway Pay?

Aby połączyć swój dodatek ze swoim kontem Pyszne.pl, aktywuj swoje konto w Takeaway Pay:

  1. Kliknij "Aktywuj teraz" w otrzymanej aktywacyjnej wiadomości e-mail.

Jeśli nie widzisz e-maila aktywacyjnego, najpierw sprawdź w folderze ze spamem. Jeśli nadal nie możesz go znaleźć, skontaktuj się z administratorem Takeaway Pay w swojej firmie lub organizatorem wydarzenia i poproś o ponowne wysłanie wiadomości.

  1. Jeśli masz już konto Pyszne.pl, możesz się zalogować i połączyć swój dodatek Takeaway Pay z tym kontem. Jeśli nie masz konta lub wolisz otrzymać dodatek na nowe konto, możesz je utworzyć.

  2. Zaloguj się na swoje konto Pyszne.pl za pośrednictwem naszej strony lub aplikacji mobilnej. Dostępny dodatek będzie widoczny w menu głównym.

Czy lepiej połączyć swój dodatek Takeaway Pay z istniejącym kontem Pyszne.pl, czy utworzyć nowe konto?

To zależy od Ciebie. Niektórzy wolą połączyć swój dodatek Takeaway Pay ze swoim firmowym adresem e-mail, jeśli dodatek zapewnia ich firma.

Gdzie się zalogować, aby skorzystać ze swojego dodatku Takeaway Pay?

Przejdź na stronę Pyszne.pl za pośrednictwem aplikacji lub przeglądarki. Kliknij ikonę menu i zaloguj się przy użyciu danych do swojego konta. Zamów z ulubionej restauracji. Jeśli masz dostępny dodatek Takeaway Pay, będzie on widoczny na stronie płatności za zamówienie.

Dlaczego mój dodatek Takeaway Pay nie jest dostępny od razu?

Twoja firma lub organizator wydarzenia może nałożyć ograniczenia dotyczące ram czasowych i miejsc, w których dodatek Takeaway Pay może zostać wykorzystany. W razie pytań skontaktuj się z administratorem Takeaway Pay w swojej firmie.

Wystąpił błąd i mój dodatek Takeaway Pay zniknął. Co mogę zrobić?

Przykro nam, że występują u Ciebie problemy techniczne. Twój dodatek będzie ponownie dostępny w ciągu godziny. Zaczekaj i spróbuj ponownie.

Dlaczego nie mogę wykorzystać dodatku Takeaway Pay, gdy zamawiam z restauracji akceptujących jedynie płatności gotówką?

Takeaway Pay to cyfrowa metoda płatności. Oznacza to, że restauracje akceptujące jedynie płatności gotówką nie obsługują Takeaway Pay jako metody płatności.

Gdzie można płacić Takeaway Pay Card?

Karty można używać wyłącznie offline oraz tylko w restauracjach, kawiarniach oraz innych lokalach gastronomicznych. Nie można z niej korzystać w przypadku płatności online.

Na karcie znajduje się naklejka z napisem "Tylko do użytku w wybranych miejscach". Co to oznacza?

Karta może być używana wyłącznie w lokalach gastronomicznych, takich jak restauracje, kawiarnie i piekarnie, czyli w miejscach, w których sprzedawane są wyłącznie gotowe posiłki i napoje. Oznacza to, że nie można jej używać w miejscach, w których sprzedawane są inne artykuły, takich jak supermarkety, sklepy odzieżowe czy stacje benzynowe. Ponadto karta służy wyłącznie do użytku offline, czyli nie można jej używać w przypadku płatności online.

Ile środków mam do wykorzystania na karcie?

Takeaway Pay Card jest rozszerzeniem cyfrowego produktu Takeaway Pay, co oznacza, że jest na niej taki sam dodatek, jaki masz online. Po zalogowaniu się w aplikacji lub na stronie internetowej [local brand] kliknij w menu głównym opcję Takeaway Pay, aby zobaczyć informację o swoim (pozostałym) dodatku dziennym lub miesięcznym.

Jak aktywować moją Takeaway Pay Card?

Aby aktywować nową kartę, wystarczy wpisać swój kod PIN podczas płacenia nią. Kod PIN zostanie przesłany w osobnej wiadomości.

A jeśli chcę płacić za coś, co przekracza wartość mojego dziennego dodatku?

Należy poprosić sprzedawcę o podzielenie płatności. Jeśli na przykład Twój dzienny limit wynosi 7 euro, możesz zapłacić tą kwotę Takeaway Pay Card, a pozostałą kwotę opłacić inną kartą, gotówką lub za pomocą innej formy płatności.

Czy mogę dodać kartę do mojego e-portfela?

Ta, można obecnie dodać kartę do usługi Garmin Pay (NL/DE/PL) i Google Pay (DE i PL)

Co zrobić w przypadku zgubienia karty?

W celu uzyskania pomocy należy skontaktować się z administratorem usługi Takeaway Pay w swojej organizacji.

Nie pamiętam numeru PIN. Jak mogę uzyskać nowy?

W celu uzyskania pomocy należy skontaktować się z administratorem usługi Takeaway Pay w swojej organizacji.

Czy Takeaway Pay Card jest kartą kredytową?

Nie, jest to karta debetowa, na której przechowywany jest Twój dodatek Takeaway Pay.

Jak mogę zbierać punkty za pomocą karty Takeaway?

Punkty można zbierać dzięki składaniu zamówień online. Transakcje kartą offline są obecnie wyłączone z tego programu.

Czy zakupy dokonywane za pomocą karty są widoczne dla mojego pracodawcy?

Nie, pracodawca nie ma wglądu w to, co zamawiasz za pomocą swojej karty.