Wybierz swój językPolski

Podaj adres dostawy
Podaj adres dostawy

Podaj adres i znajdź restaurację z dowozem w Twojej okolicy

Zbieraj pieczątki Pyszne.pl i zamawiaj z rabatem

Pieczątki Pyszne.pl

Każda restauracja może umożliwić klientom zbieranie pieczątek, które można wymienić na rabaty w tym lokalu. Za każde zamówienie z restauracji, która bierze udział w programie lojalnościowym, otrzymasz jedną pieczątkę. Po uzbieraniu pięciu pieczątek, dostaniesz voucher równy 10% sumy Twoich poprzednich zamówień. Rabat możesz wykorzystać zamawiając online w tej samej restauracji, w której uzbierałeś komplet pieczątek.

Jak zbierać pieczątki?

Aby otrzymać pieczątkę za zamówienie, muszą zostać spełnione następujące warunki:

  • Należy zamówić jedzenie w restauracji biorącej udział w programie lojalnościowym. Informacja o możliwości zbierania pieczątek znajduje się na profilu danej restauracji na stronie Pyszne.pl.
  • Pieczątka zostanie przypisana do Twojego adresu mailowego po potwierdzeniu zamówienia. Zostaniesz o tym powiadomiony w wiadomości e-mail. Trafi ona na Twoją skrzynkę mailową w ciągu 48h od momentu potwierdzenia zamówienia. UWAGA! Wiadomość może trafić do folderu Spam.
  • Aby otrzymywać pieczątki i rabaty musisz być zapisany do naszego Newslettera. Pamiętaj przy każdym zamówieniu zaznaczyć zgodę, na otrzymywanie na informacji o rabatach, nowych restauracjach i specjalnych ofertach.
  • Aby brać udział w programie lojalnościowym i zbierać pieczątki od restauracji, nie musisz posiadać konta na Pyszne.pl.



Kiedy otrzymam swój rabat?

  • Gdy uzbierasz pięć pieczątek w danej restauracji, otrzymasz wiadomość e-mail z indywidualnym kodem rabatowym.
  • Rabat możesz wykorzystać na zamówienie jedzenia online w tej samej restauracji, w której uzbierałeś komplet pieczątek.
  • Kod rabatowy można wykorzystać w przeciągu 90 dni.
  • Rabat jest ważny po osiągnięciu minimalnej kwoty zamówienia w danej restauracji. Wartość zamówienia musi być równa lub wyższa od wartości kodu rabatowego.
  • Rabat możesz wykorzystać tylko przy płatności online. Łączenie rabatów za pieczątki z innymi zniżkami nie jest możliwe. UWAGA! Za zamówienia, przy których korzystasz z innych rabatów, nie otrzymasz pieczątki.

W jakiej wysokości rabat otrzymam?

Wysokość rabatu za pięć pieczątek w danej restauracji to 10 % sumy wartości Twoich 5 poprzednich zamówień.

Np. jeżeli zamówiłeś 5 razy za 20 PLN, otrzymasz rabat w wysokości 10 PLN na Twoje kolejne zamówienie.

Dlaczego nie otrzymałem pieczątki?

Mogło być kilka przyczyn:

  • Restauracja, w której złożyłeś zamówienie nie bierze udziału w programie lojalnościowym
  • E-Mail z Twoją pieczątką jest w skrzynce Spam
  • Wypisałeś się z naszego Newslettera
  • Przy zamówieniu nie zaznaczyłeś zgody na otrzymywanie informacji o ofertach specjalnych i rabatach.
  • Podałeś przy zamówieniu inny adres e-mail
  • Zamówienie zostało anulowane

Pozostałe informacje

  • Uzbieranie pięciu pieczątek nie zobowiązuje do natychmiastowego skorzystania z rabatu. Możesz śmiało zbierać kolejne pieczątki. Pamiętaj tylko o terminie ważności Twojego kodu rabatowego.
  • JJeśli uzbierasz kilka pełnych kompletów pieczątek w jednej restauracji, sam możesz zdecydować, który z rabatów chcesz wykorzystać.
  • Łączenie rabatów za pieczątki z innymi zniżkami nie jest możliwe. Pamiętaj również, że za zamówienia, przy których korzystasz z innych rabatów, nie otrzymasz pieczątki.
  • Przepisanie pieczątek na inne osoby lub do innego adresu mailowego nie jest możliwe.
  • Należy pamiętać, że od momentu rozpoczęcia zbierania pieczątek do uzbierania kompletu nie może minąć więcej niż 6 miesięcy. Po tym czasie pierwsza pieczątka się przeterminuje, co uniemożliwi zebranie kompletu.
  • W Twoim koncie na Pyszne.pl nie znajdziesz informacji na temat ilości zebranych pieczątek. Za każdym razem, gdy otrzymasz kolejną pieczątkę za zamówienie, zostaniesz o tym powiadomiony w wiadomości e-mail.

Restauracje zarejestrowane na Pyszne.pl same decydują, czy chcą oferować pieczątki lojalnościowe dla swoich klientów. Dlatego też lokal może samodzielnie podjąć decyzję, czy i jak długo będzie oferować program lojalnościowy dla klientów. Jeżeli restauracja, w której zbierzesz pieczątki, zamknie program lojalnościowy, nie ma możliwości wykorzystania kodu rabatowego w tej restauracji, ani zmodyfikowania go, aby był możliwy do wykorzystania w innym lokalu. Jednak jeśli restauracja ponownie przystąpi do programu lojalnościowego, masz możliwość dalszego zbierania pieczątek, jeśli te, które posiadałeś do tej pory nie są przeterminowane.
W przypadku, gdy restauracja zakończy swoją współpracę z Pyszne.pl, masz czas na realizację karty lojalnościowej do końca trwania umowy. Po tym czasie, uzbierane pieczątki nie będą mogły być wymienione na rabat.