Program Pieczątek

Nie przyznano mi pieczątki ani kodu rabatowego po złożeniu zamówienia.

Brak przyznania pieczątki albo kuponu rabatowego może wynikać z jednej z następujących przyczyn:
– restauracja lub sklep nie uczestniczy już w Programie Pieczątek.
– wiadomość e-mail trafiła do spamu,
– nie kontynuujesz subskrypcji naszego newslettera,
– e-mail podany podczas składania zamówienia jest inny albo błędny,
– minęło mniej niż 48 godzin (pieczątka być może jest w drodze),
– zamówienie zostało przez Ciebie anulowane.

Jeśli żadna z przyczyn nie ma zastosowania w Twoim przypadku, sprawdź przegląd konta na naszej stronie internetowej. Jeśli pieczątka lub kupon rabatowy zostały przyznane, powinny być tam widoczne. W przeciwnym razie skontaktuj się z nami. Aby szybko rozwiązać problem, podaj nam swój adres e-mail i szczegóły zamówienia.

Czy ten artykuł był pomocny

Powiązane artykuły

Mam kupon rabatowy do restauracji lub sklepu, ale firmy nie ma już w Pyszne.pl.
Czasami restauracja lub sklep rezygnują ze współpracy z Pyszne.pl lub następuje zmiana właściciela. Nie martw się! Znajdziemy rozwiązanie. Skontaktuj się z nami i podaj swój adre...
Przeczytaj więcej
Mam pieczątki, ale miejsce nie bierze już udziału w Programie Pieczątek. Co teraz?
Jeżeli masz już pięć pieczątek, możesz skorzystać z danego kuponu rabatowego przed upływem jego terminu ważności. Jeśli nie udało Ci się wypełnić całej karty, ale masz co najmnie...
Przeczytaj więcej
Gdzie mogę znaleźć moje pieczątki i kody rabatowe?
Każda zdobyta pieczątka skutkuje wysłaniem powiadomienia e-mail w ciągu 48 godzin. Znajdziesz w nim liczbę pieczątek, które udało Ci się już zdobyć. Wiadomość zawiera również listę...
Przeczytaj więcej
Co to jest Program Pieczątek?
Każda restauracja i każdy sklep w naszym serwisie może przystąpić do Programu Pieczątek, aby nagradzać lojalnych klientów. Za każdym razem, gdy zamówisz w danej restauracji, otrz...
Przeczytaj więcej
Nie możesz znaleźć tego, czego szukałeś?