Brak przyznania pieczątki albo kuponu rabatowego może wynikać z jednej z następujących przyczyn:
– restauracja lub sklep nie uczestniczy już w Programie Pieczątek.
– wiadomość e-mail trafiła do spamu,
– nie kontynuujesz subskrypcji naszego newslettera,
– e-mail podany podczas składania zamówienia jest inny albo błędny,
– minęło mniej niż 48 godzin (pieczątka być może jest w drodze),
– zamówienie zostało przez Ciebie anulowane.
Jeśli żadna z przyczyn nie ma zastosowania w Twoim przypadku, sprawdź przegląd konta na naszej stronie internetowej. Jeśli pieczątka lub kupon rabatowy zostały przyznane, powinny być tam widoczne. W przeciwnym razie skontaktuj się z nami. Aby szybko rozwiązać problem, podaj nam swój adres e-mail i szczegóły zamówienia.
Nie przyznano mi pieczątki ani kodu rabatowego po złożeniu zamówienia.
Czy ten artykuł był pomocny
Powiązane artykuły
Mam kupon rabatowy do restauracji lub sklepu, ale firmy nie ma już w Pyszne.pl.
Czasami restauracja lub sklep rezygnują ze współpracy z Pyszne.pl lub następuje zmiana właściciela. Nie martw się! Znajdziemy rozwiązanie. Skontaktuj się z nami i podaj swój adre...
Mam pieczątki, ale miejsce nie bierze już udziału w Programie Pieczątek. Co teraz?
Jeżeli masz już pięć pieczątek, możesz skorzystać z danego kuponu rabatowego przed upływem jego terminu ważności. Jeśli nie udało Ci się wypełnić całej karty, ale masz co najmnie...
Gdzie mogę znaleźć moje pieczątki i kody rabatowe?
Każda zdobyta pieczątka skutkuje wysłaniem powiadomienia e-mail w ciągu 48 godzin. Znajdziesz w nim liczbę pieczątek, które udało Ci się już zdobyć. Wiadomość zawiera również listę...
Co to jest Program Pieczątek?
Każda restauracja i każdy sklep w naszym serwisie może przystąpić do Programu Pieczątek, aby nagradzać lojalnych klientów. Za każdym razem, gdy zamówisz w danej restauracji, otrz...