Opcje płatności

Moja płatność online nie powiodła się. Co mam zrobić?

Zawsze otrzymasz potwierdzenie w postaci wiadomości e-mail, gdy płatność zostanie zakończona, dlatego sprawdź najpierw skrzynkę odbiorczą. Jeśli potwierdzenie w niej się znajduje, czas na relaks. Twoje zamówienie zostało wysłane do restauracji lub sklepu. Czasami przetworzenie płatności trwa do 15 minut w zależności od banku lub instytucji finansowej.

Minęło 15 minut, a Ty wciąż nie masz potwierdzenia? Skontaktuj się z nami. Jeśli pieniądze zostały pobrane z Twojego konta, przygotuj numer zamówienia, abyśmy szybciej mogli rozwiązać Twój problem.

Czy ten artykuł był pomocny

Powiązane artykuły

Czym jest opłata serwisowa?
Czym jest opłata serwisowa? Nieustannie pracujemy nad ulepszeniem doświadczenia naszych klientów i partnerów korzystających z platformy. Opłata serwisowa pozwala nam inwestować w t...
Przeczytaj więcej
Jak otrzymać fakturę za zamówienie?
Aby otrzymać fakturę, dodaj nazwę firmy oraz NIP w dedykowanych polach w koszyku zamówienia. W razie pytań związanych z fakturą, skontaktuj się bezpośrednio z restauracją lub sklep...
Przeczytaj więcej
Z jakich metod płatności mogę skorzystać?
Oferujemy najpopularniejsze metody płatności, aby maksymalnie uprościć składanie zamówień. Oto lista metod płatności, jakie znajdziesz podczas podsumowania. Pamiętaj, że niektóre...
Przeczytaj więcej
Czy naliczane są dodatkowe opłaty w przypadku płatności online?
W zależności od wybranej metody płatności, do niektórych zamówień mogą zostać doliczone dodatkowe koszty transakcyjne. Dowiesz się o tym fakcie podczas wybierania metody płatności....
Przeczytaj więcej
Czy moje płatności online są bezpieczne?
Ty i Twoje pieniądze jesteście w dobrych rękach. Korzystamy z bezpiecznych stron SSL do przetwarzania Twoich płatności. Strony zapewniają ochronę danych osobowych i transakcji....
Przeczytaj więcej
Nie możesz znaleźć tego, czego szukałeś?