Kartę podarunkową

Mój odbiorca nie otrzymał karty podarunkowej. Co należy zrobić?

Sprawdź, czy e-mail nie trafił do folderu spamu. Jeśli nie, daj nam znać. Z przyjemnością Ci pomożemy!

Czy ten artykuł był pomocny

Powiązane artykuły

Jak wykorzystać kartę podarunkową?
Aby użyć karty podarunkowej podczas płacenia za zamówienie, wybierz opcję "Dodaj kupon" przy kasie i wprowadź numer karty podarunkowej + hasztag + kod PIN (np. 6064254812...
Przeczytaj więcej
Czy karty podarunkowe Pyszne.pl tracą ważność?
Tak. Karty podarunkowe są ważne przez co najmniej rok od daty zakupu. Jednakże lokalne przepisy mogą wydłużać ten czas. Jeśli minęło już 12 miesięcy i nie możesz wykorzystać kar...
Przeczytaj więcej
Moje zamówienie zostało anulowane. Co się stało z moją kartą podarunkową?
Zawsze upewniamy się, że wartość karty podarunkowej została zwrócona. Poczekaj 24 godziny na doładowanie karty podarunkowej. Wciąż nie możesz skorzystać z karty podarunkowej? Sko...
Przeczytaj więcej
Czy mogę użyć karty podarunkowej osobiście w restauracji lub sklepie?
Możesz używać kart podarunkowych tylko na stronie internetowej Pyszne.pl lub przez aplikację mobilną. Niestety kart podarunkowych nie można używać w serwisach Just Eat Takeaway ...
Przeczytaj więcej
Jak długo trzeba czekać na otrzymanie karty podarunkowej po jej kupieniu?
Cyfrowa karta podarunkowa zostanie wysłana na wybrany przez Ciebie adres e-mail. Powinna dotrzeć w ciągu godziny od zakupu. Jeśli karta podarunkowa nie dotarła w przewidzianym czas...
Przeczytaj więcej
Nie możesz znaleźć tego, czego szukałeś?