Zamówienia

Co to jest Pyszne.pl?

Pyszne.pl to największy serwis do zamawiania jedzenia online w Polsce. U nas szybko i wygodnie zamówisz przepyszne dania z Twojej ulubionej restauracji. Możesz zapłacić korzystając z płatności online (PayU, karta kredytowa, PayPal) lub gotówką przy odbiorze.

Jak mogę złożyć zamówienie?

Na Pyszne.pl zamówisz jedzenie online w 3 prostych krokach:
1. Wprowadź adres dostawy lub skorzystaj z funkcji lokalizacji GPS. Natychmiast wyświetlają się wszystkie restauracje, które gotowe są dostarczyć jedzenie pod wskazany adres. Możesz teraz wybrać rodzaj kuchni, na który masz ochotę lub skorzystać z filtrów, aby widzieć tylko te restauracje, którymi jesteś wstępnie zainteresowany.
2. Wybierz restaurację i dodaj ulubione dania do koszyka. Przy wyborze restauracji możesz kierować się między innymi średnią i ilością ocen użytkowników, którzy skorzystali z jej usług przed Tobą. Kliknięcie nazwy wybranego lokalu przenosi na stronę z jego pełnym menu. Dodatkowo w zakładce „Opinie” możesz zapoznać się z treścią opinii o restauracji. Wybrane dania dodawane są do listy z prawej strony, dzięki czemu możesz łatwo sprawdzić ich ilość i cenę.
3. Zapłać wygodnie online lub gotówką przy odbiorze. W formularzu uzupełnij adres i dane kontaktowe, na które otrzymasz potwierdzenie złożenia zamówienia. Wybierz formę płatności: przelew internetowy, karta płatnicza, PayU, PayPal lub gotówka przy odbiorze.
Gotowe!

Jeśli korzystasz z serwisu po raz pierwszy:
Jeśli pierwszy raz u nas zamawiasz, podaj imię i nazwisko, adres zamieszkania oraz formę płatności. Po zaakceptowaniu regulaminu i polityki prywatności możesz sfinalizować swoje zamówienie klikając na "Zamawiam i płacę".

Dla zarejestrowanych użytkowników:
Wystarczy wybrać adres dostawy i formę płatności oraz kliknąć na "Zamawiam i płacę”.

Dobra rada:
Jeśli zarejestrujesz się na Pyszne.pl, nie będziesz musiał podawać swoich danych za każdym razem przy składaniu zamówienia.

Czy moje zamówienie zostało przyjęte?

Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-maila z potwierdzeniem. W mailu znajdziesz wszystkie informacje dotyczące Twojego zamówienia, włącznie z numerem zamówienia oraz danymi kontaktowymi restauracji. Zachowaj maila w razie dodatkowych pytań.

Jak zostanie potwierdzone moje zamówienie?

Twoje zamówienie zostanie potwierdzone przez restaurację. O jego potwierdzeniu wraz z czasem dostawy zamówienia zostaniesz poinformowany SMSem i wiadomością e-mail.

Jak mogę anulować zamówienie?

W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z restauracją odpowiedzialną za jego realizację. Dane kontaktowe restauracji znajdziesz w mailu potwierdzającym. Anulowanie zamówienia za pośrednictwem serwisu Pyszne.pl nie jest możliwe, ponieważ restauracja jest już w trakcie jego realizacji. Jeżeli opłaciłeś swoje zamówienie online, zwrot środków zostanie nadany automatycznie w momencie anulowania zamówienia przez restaurację. Czas księgowania środków na koncie zależy od pośrednika płatności i trwa od 2 do 10 dni roboczych.

Nie otrzymałem maila z potwierdzeniem zamówienia.

Jeśli nie otrzymałeś od nas e-maila z potwierdzeniem, sprawdź Twój folder „Spam”. Jeżeli nadal nie masz potwierdzenia zamówienia skontaktuj się z nami pod adresem: kontakt@pyszne.pl. W wiadomości podaj adres e-mail, z którego korzystałeś składając zamówienie na Pyszne.pl oraz nazwę restauracji, w której złożyłeś zamówienie.

Co mogę zrobić, jeśli jestem niezadowolony z zamówienia?

Jeżeli masz uwagi lub skargi dotyczące zamówienia, zalecamy kontakt bezpośrednio z restauracją. Oczywiście możesz zawsze skontaktować się z nami pod adresem kontakt@pyszne.pl. Nasz Dział Obsługi Klienta skontaktuje się z lokalem w celu wyjaśnienia sytuacji.

Kto ustala koszty dań, dowozu czy minimalnej kwoty zamówienia?

Ceny dań, dowozu oraz minimalna kwota zamówienia ustalane są przez daną restaurację. Wszystkie restauracje dostępne na Pyszne.pl zobowiązane są umową, aby ceny na Pyszne.pl były identyczne z cenami obowiązującymi w ich menu na dowóz. To samo dotyczy kosztów dowozu oraz kwoty minimalnej zamówienia.