Takeaway Pay

Takeaway Pay dla pracowników

Takeaway Pay to cyfrowe środki od pracodawcy, które można wykorzystać na zamawianie jedzenia za pośrednictwem Pyszne.pl. Więcej informacji znajduje się na naszej stronie internetowej.

Chcę, aby moja firma dołączyła do Takeaway Pay. Jak to działa?

Świetnie! Zapraszamy do kontaktu z naszym zespołem za pośrednictwem e-mail takeawaypay@pyszne.pl lub telefonu +48717166977. Zachęcamy również do odwiedzenia naszej strony internetowej, na której można uzyskać więcej informacji i zarejestrować się.

Jak zamawiać, korzystając ze środków w Takeaway Pay?

  1. Zaloguj się na naszej stronie internetowej lub w aplikacji, używając adresu e-mail powiązanego z Twoimi środkami w Takeaway Pay.
  2. Wybierz odbiór lub dostawę, znajdź swoje ulubione jedzenie i przejdź do płatności za zamówienie, klikając "Zamów".
  3. Na stronie płatności Twoje środki zostaną automatycznie odliczone od kwoty całkowitej.

    Jeśli dostępne środki wystarczą do pokrycia kwoty całkowitej, będzie można zrealizować zamówienie. Jeśli nie masz wystarczających środków do pokrycia kwoty całkowitej, pozostałą część możesz zapłacić za pomocą innej metody płatności online.

Z kim mogę skontaktować się w przypadku pytań lub problemów?

Pytania dotyczące środków należy kierować do administratora Takeaway Pay w swojej firmie. Na pytania dotyczące zamówień, dostaw i innych kwestii związanych z serwisem chętnie odpowie nasz zespół obsługi klienta.

Co mogę zrobić, jeśli e-mail aktywacyjny jeszcze do mnie nie dotarł?

Pamiętaj, że e-mail aktywacyjny może dotrzeć do Ciebie nawet po godzinie od aktywacji środków przez administratora w Twojej firmie. Jeśli masz już konto na Pyszne.pl z adresem e-mail podanym przez administratora w Twojej firmie, nie otrzymasz e-maila. Twoje środki pojawią się automatycznie na ekranie płatności po zalogowaniu.