Dostawa

Co się dzieje po złożeniu zamówienia?

Zamówienie złożone za pośrednictwem Pyszne.pl przesyłane jest bezpośrednio do Restauracji, która zajmuje się jego przygotowaniem oraz dostarczeniem do Klienta

Restauracja nie otrzymala mojego zamówienia.

Jeżeli nie otrzymałeś potwierdzenia czasu dostawy lub restauracja twierdzi, że nie otrzymała Twojego zamówienia, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta pod adresem kontakt@pyszne.pl. Restauracja mogła nie otrzymać Twojego zamówienia ze względu na opóźnienia w przekazywaniu środków za zamówienie.

Jaki jest czas realizacji mojego zamówienia?

Czas dostawy (w zależności od restauracji!) wynosi ok. 45-60 minut. W niedziele i święta czas dostawy może ulec zmianie. Złe warunki pogodowe oraz bieżąca sytuacja drogowa również mogą mieć wpływ na wydłużony czas dostawy. W takich sytuacjach restauracja zwykle skontaktuje się z Tobą, aby poinformować o możliwym opóźnieniu.

Jaki jest koszt dostawy mojego zamówienia?

Koszt dostawy jest określany przez restauracje i jest uzależniony od odległości pomiędzy adresem dostawy a lokalem.

Jak duży jest obszar dostawy jednej restauracji?

Obszar dostawy restauracji jest określany indywidualnie przez lokal i może ulec zmianie w trakcie trwania współpracy.

Moje zamówienie zostało dostarczone za późno.

Czas dostawy (w zależności od restauracji!) wynosi ok. 45-60 minut. W niedziele i święta czas dostawy może ulec zmianie. Złe warunki pogodowe oraz bieżąca sytuacja drogowa również mogą mieć wpływ na wydłużony czas dostawy. W takich sytuacjach restauracja zwykle skontaktuje się z Tobą, aby poinformować o możliwym opóźnieniu. W wypadku braku informacji Klient ma prawo złożyć reklamacje bezpośrednio w restauracji.

Zostały dostarczone złe dania.

W przypadku dostarczenia błędnego zamówienia powinieneś skontaktować się z restauracją i zażądać dowiezienia poprawnego zamówienia. Dane kontaktowe restauracji znajdziesz w mailu potwierdzającym zamówienie.

Moje zamówienie nie zostało dostarczone.

Jeżeli Twoje zamówienie, pomimo otrzymania jego potwierdzenia, nie zostało dostarczone, zalecamy kontakt bezpośrednio z restauracją. Dane kontaktowe restauracji znajdziesz w mailu potwierdzającym. Oczywiście możesz również skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta pod adresem kontakt@pyszne.pl, który skontaktuje się z restauracją i wyjaśni zainstniałą sytuację. W mailu prosimy o podanie numeru zamówienia oraz daty jego złożenia wraz z opisem sytuacji.

Moje zamówienie nie przyszło na czas. Jak to jest możliwe?

Rozumiemy Twoje rozczarowanie. Podany czas dostawy jest przybliżony. Może się zdarzyć, że wydłuży się on w związku z czynnikami zewnętrznymi, niezależnymi od nas, czy restauracji. Jeżeli czas dostawy był dłuższy niż przewidziany, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta na kontakt@pyszne.pl. Przyjrzymy się zamówieniu najszybciej, jeśli będzie to możliwe.

Dlaczego nie widzę żadnych przesunięć na mapie?

Jeśli otrzymamy informację o lokalizacji kuriera, podzielimy się nią z Tobą na Food Trackerze®. Jeśli jednak nie widzisz niczego poruszającego się na mapie, oznacza to, że nie otrzymaliśmy żadnych danych o aktualnym położeniu kuriera, którymi moglibyśmy się z Tobą podzielić.

Food Tracker® twierdzi, że moje jedzenie zostało dostarczone, ale niestety nie jest to prawda. Co mogło się zdarzyć?

Może się to zdarzyć w przypadku, gdy Food Tracker® nie otrzymał żadnych danych w czasie rzeczywistym na temat dostawy. W takich przypadkach Food Tracker® pokazuje szacowany czas dostawy zamówienia. Czy dostawa trwa zbyt długo albo w ogóle nie otrzymałeś zamówienia? W takim przypadku, skontaktuj się z restauracją lub naszym Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem kontakt@pyszne.pl, a przyjrzymy się Twojemu zamówieniu tak szybko, jak to możliwe.

Nie otrzymuję powiadomień odnośnie aktualnego statusu dostawy mojego zamówienia.

Czy otrzymałeś wiadomość e-mail potwierdzającą realizację Twojego zamówienia? Jeżeli tak, sprawdź czy prawidłowo wpisałeś swój numer telefonu. Należy pamiętać, że klienci zamawiający za pośrednictwem strony internetowej otrzymują wiadomość SMS potwierdzającą zamówienie z szacunkowym czasem dostawy. W przypadku błędnych danych, nie możemy wysyłać automatycznych powiadomień.
Czy zamówiłeś za pośrednictwem naszej aplikacji? W takim przypadku sprawdź, czy na Twoim telefonie włączone jest odbieranie powiadomień push od naszego serwisu.
Jeśli żadna z tych sugestii nie pomogła, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem kontakt@pyszne.pl, a przyjrzymy się Twojemu zamówieniu tak szybko, jak to możliwe.