Bezkontaktowa dostawa (Koronawirus)

W Pyszne.pl bardzo poważnie traktujemy kwestie związane z globalnym zagrożeniem koronawirusem

Bezpieczeństwo naszych klientów i kurierów jest dla nas najwyższym priorytetem. Stale monitorujemy rozwój sytuacji i podejmujemy zalecane środki ostrożności.

Aby zwiększyć bezpieczeństwo wszystkich osób, nasi kurierzy zapewniają teraz dostawę bezkontaktową. Oznacza to, że wszystkie zamówienia opłacone online będą pozostawione przy drzwiach, co pozwoli na uniknięcie bezpośredniego kontaktu.

Aby uzyskać więcej informacji na temat środków, które podjęliśmy w obecnej sytuacji, odwiedź nasze FAQ poniżej.

Jak działa bezkontaktowa dostawa zamówienia?

Jeśli wybierzesz metodę płatności online, Twoje zamówienie zostanie dostarczone bez kontaktu fizycznego. Oznacza to, że dostawca umieści torbę przed Twoimi drzwiami. Następnie zadzwoni do Twoich drzwi, odejdzie od nich i poczeka, aż odbierzesz zamówienie.

Co jeśli chcę zapłacić gotówką?

Aby uniknąć fizycznego kontaktu z naszymi dostawcami, zachęcamy do wybrania metody płatności online. Pozwoli to na zwiększenie bezpieczeństwa klientów i dostawców.

Czy moje zamówienie zostanie pozostawione bez nadzoru?

Twoje zamówienie nie będzie w żadnym momencie pozostawione bez nadzoru. Nasi dostawcy są poinstruowani, aby umieścić zamówienie przed Twoimi drzwiami, zadzwonić dzwonkiem do drzwi, a następnie od nich odejść. Dostawca zaczeka, aż odbierzesz zamówienie, aby upewnić się, że bezpiecznie do Ciebie dotrze.

Nie chcę aby moje jedzenie leżało na ziemi

Przestrzegamy surowych zasad higieny, jeśli chodzi o dostawę żywności. Dlatego Twoje jedzenie nie będzie miało bezpośredniego kontaktu z ziemią. Zachęcamy do sprawdzania w aplikacji opcji śledzenia dostawy, aby dokładnie wiedzieć, kiedy jedzenie zostanie dostarczone i aby odebrać je natychmiast po usłyszeniu dzwonka do drzwi. Kurierzy są proszeni o umieszczenie torby dostawczej przed drzwiami, zadzwonienie dzwonkiem do drzwi i odsunięcie się od nich. Kurier będzie czekać, aż odbierzesz zamówienie, aby upewnić się, że bezpiecznie do Ciebie dotrze.

W jakich okolicznościach wstrzymacie dostawy?

Bezpieczeństwo naszych klientów i kurierów jest dla nas najwyższym priorytetem. Stale monitorujemy rozwój sytuacji i podejmujemy zalecane środki ostrożności, które odnoszą się do wszystkich obywateli. Postępujemy zgodnie z zaleceniami władz i podejmiemy odpowiednie działania, jeśli wspomniane wytyczne się zmienią.

W jaki sposób Pyszne.pl i restauracje partnerskie dbają o to, aby kurierzy dostarczali zamówienia w bezpieczny sposób?

Bezpieczeństwo naszych klientów i dostawców jest dla nas najwyższym priorytetem. Udostępniliśmy wszystkim naszym kurierom instrukcje dotyczące higieny i bezpieczeństwa, a nasi pracownicy są specjalnie przeszkoleni w zakresie odpowiednich środków zapobiegawczych. Dystrybuujemy również środki higieniczne wśród naszych własnych kurierów, takie jak środki antybakteryjne do dezynfekcji rąk i detergenty do dokładnego czyszczenia toreb dostawczych każdego dnia.