Pieczątki

Czym są pieczątki lojalnościowe?

Zamawiając na Pyszne.pl, masz możliwość zbierania pieczątek z Twoich ulubionych restauracji, które będzie można wymieniać na rabaty w tym lokalu w którym były zbierane. Pieczątki lojalnościowe przypisane są do Twojego adresu e-mail, przez który zamawiasz na Pyszne.pl

Informację o otrzymaniu pieczątki oraz zebranych pieczątkach lojalnościowych otrzymasz w wiadomości e-mail. Aby wykorzystać pieczątki lojalnościowe, wystarczy że uzbierasz 5 pieczątek w jednej restauracji. Po zebraniu 5 pieczątek z tej samej restauracji, czyli pełnej karty lojalnościowej, otrzymasz wiadomość e-mail z kodem zniżkowym o wartości 10 % sumy Twoich poprzednich pięciu zamówień.
Na przykład: jeśli zamówiłaś/eś 5 razy po 30zł, otrzymasz zniżkę w wysokości 15 zł. Pamiętaj o tym, że aby wykorzystać zniżkę, musi zostać osiągnięta minimalna wartość zamówienia w danej restauracji.

Każda metoda płatności umożliwia Ci zbieranie pieczątek, jednak aby je zrealizować, musisz wybrać płatność online.

Pamiętaj, że kod zniżkowy za pełną kartę lojalnościową ważny jest przez 90 dni. Datę ważności znajdziesz w wiadomośći e-mail.

Nie otrzymałem maila z zebranymi pieczątkami lojalnościowymi

Jeśli nie otrzymałeś od nas e-maila z informacją o Twoich pieczątkach lojalnościowych, sprawdź Twój folder „Spam”. Jeżeli nadal nie masz maila o pieczątkach, skontaktuj się z nami pod adresem: kontakt@pyszne.pl. W wiadomości podaj adres e-mail, z którego korzystałeś składając zamówienie na Pyszne.pl oraz nazwę restauracji, w której złożyłeś zamówienie. Pamiętaj, aby zapisać się do naszego Newslettera, zaznaczając na końcu zamówienia, że chcesz otrzymywać informacje o rabatach, nowych restauracjach i specjalne oferty, tylko wtedy będziemy mogli wysyłać Tobie informacje o uzbieranych pieczątkach na Twój adres e-mail.

Jak sprawdzę dostępność moich pieczątek?

Za każdym razem, jak otrzymujesz pieczątkę lojalnościową, otrzymujesz od Pyszne.pl wiadomość e-mail z aktualnym stanem Twoich uzbieranych pieczątek w danych restauracjach.

W której restauracji mogę wykorzystać pełną kartę lojalnościową?

Jeśli zostały zebrane wszystkie pieczątki w danej restauracji, otrzymasz od nas wiadomość e-mail z kodem zniżkowym do wykorzystania tylko w danej restauracji, w której zebrałeś pełną kartę lojalnościową.

Jaką dostaję zniżkę za pełną kartę lojalnościową ?

Jeżeli uzbierasz 5 pieczątek („pełna karta lojalnościowa”) otrzymujesz automatycznie wiadomość e-mail z kodem zniżkowym. Kod jest ważny przez 90 dni. Za pełną kartę lojalnościową otrzymasz rabat równy 10 % sumy wartości Twoich 5 poprzednich zamówień.