Jakość i ocena

Kto odpowiada za jakość jedzenia?

Pyszne.pl dba o najwyższą jakość oferowanych usług, jednak za jakość jedzenia odpowiada restauracja, która realizowała zamówienie. Pyszne.pl jest pośrednikiem zamówienia i nie ma bezpośredniego wpływu na jego jakość.

Jak mogę ocenić moje zamówienie?

W ciągu 2 godzin od złożenia zamówienia otrzymasz e-maila z linkiem umożliwiającym dodanie opinii na temat restauracji. Oceniając Twoje zamówienie, pomożesz nam zadbać o najwyższą jakość oferowanych usług oraz ułatwisz dokonanie właściwego wyboru innym użytkownikom. Twoje zdanie jest dla nas bardzo ważne!

Kodeks zachowania przy wystawianiu opinii.

Pyszne.pl ceni każdą konstruktywną i uzasadnioną opinię. Kulturalny sposób wypowiedzi jest dla nas zatem bardzo ważny. Tego samego oczekujemy od naszych użytkowników. Zwróć uwagę na dobór odpowiednich słów, ponieważ słowo pisane może zostać odebrane inaczej niż Twoja bezpośrednia wypowiedź. Dlatego uprzejmie prosimy- przeczytaj swój komentarz ponownie, tuż przed jego wysłaniem.

Pyszne.pl traktuje tę regułę poważnie i zastrzega sobie prawo kontrolowania i ewentualnie nawet likwidowania ocen lub opinii użytkowników, którzy nie mają szacunku do innych. Cenimy każdą konstruktywną krytykę naszych użytkowników, pod warunkiem, iż nie zawiera ona obrazy, zniewagi, treści niezgodnej z prawem i zgadza się z naszymi moralnymi zasadami. Nie są tolerowane groźby, oszczerstwo, wypowiedzi seksistowskie, ekstremistyczne i rasistowskie. Poza tym nie jest dozwolone dodawanie reklamujących lub niestosownych linków do opinii i ocen.

Wyrażaj swoją opinię zawsze w obiektywny oraz konstruktywny sposób. Nie zapomnij, że Twoja negatywna opinia wpływa niekorzystnie na wizerunek restauracji.

Użytkownicy powinni oceniać jedynie dostawę lub dostarczone im jedzenie. Jeśli nastąpią problemy z zamówieniem, dostawą, kuponem zniżkowym lub problemy techniczne, prosimy skontaktuj się z nami mailowo: kontakt@pyszne.pl. Nasza Obsługa Klienta jest dostępna codziennie w godzinach od 10:00 do 23:00.

Restauracje nie mogą żądać pozytywnych ocen od użytkowników ani wystawiać ocen własnej restauracji. W wyjątkowych przypadkach istnieje możliwość usunięcia oceny. W tym przypadku trzeba złożyć podanie z prośbą o edycję opinii wysyłając maila na kontakt@pyszne.pl.