Zamów i otrzymaj 5 prezentów w tym miesiącu

Zamów i otrzymaj 5 prezentów w tym miesiącu

Wybierz danie

Wybierz restaurację i upewnij się, że wartość zamówienia przekracza minimalną kwotę 20 zł.

Zaloguj się

Aby otrzymywać aktualizacje oraz zniżki przy podsumowaniu, zaloguj się przed złożeniem zamówienia. Sprawdź preferencje tutaj.

Odpakuj prezent

Po udanym posiłku (ok. 2 godziny), otrzymasz e-mail z zaproszeniem do odpakowania prezentu. Masz 72 godziny, by go otworzyć. W grudniu czeka na Ciebie 5 prezentów.

Zamów teraz

Oto Twoje prezenty

Do 10% zniżki w Booking.com

15% rabatu na FlixBus

10 zł zniżki na następne zamówienie

50 punktów

20 zł zniżki na następne zamówienie

Zamów teraz

Najczęściej zadawane pytania

Jak mogę wziąć udział?

Każde zamówienie powyżej 20 zł upoważnia do uczestnictwa. Upewnij się, że jesteś zapisany do newslettera, by otrzymać e-mail z zaproszeniem do otwarcia prezentu. Po otrzymaniu zaproszenia masz 72 godziny, by wziąć udział w akcji.

Co, jeśli moje zamówienie zostało anulowane?

Jeśli Twoje zamówienie zostało anulowane, link z zaproszeniem nie zostanie przesłany.

Anulowałem zamówienie, co teraz?

Przykro nam, ale anulowane zamówienie nie bierze udziału w akcji.

Zamówienie zostało anulowane przez restaurację. Czy mogę wziąć udział w akcji?

Niestety, nawet jeśli zamówienie nie zostało anulowane przez Ciebie, nie możesz wziąć udziału w akcji. Tylko klienci ze zrealizowanymi zamówieniami są uprawnieni do udziału w akcji i zdobywania nagród.

Złożyłem zamówienie, ale nie jestem zapisany do newslettera

Aby wziąć udział w rywalizacji, klient musi podczas zakupu zaznaczyć odpowiednie pole i zgodzić się na otrzymywanie wiadomości o prezentach.

Nie otrzymałem maila z zaproszeniem

Może minąć do 24 godzin, zanim otrzymasz e-mail z zaproszeniem do udziału w akcji. Sprawdź, czy jesteś zapisany do naszego newslettera. Jeśli tak, zajrzyj do skrzynki SPAM.

Czy mogę przystąpić do promocji więcej niż raz dziennie?

Tak, klienci mogą uczestniczyć w akcji maksymalnie 5 razy dziennie. Każde zamówienie uprawnia do uczestnictwa.

Co, jeśli w grudniu zamówię więcej niż 5 razy?

Nie będziesz już otrzymywać wiadomości e-mail z zaproszeniem.

Złożyłem zamówienie 31 grudnia o 23:00. Czy mogę wziąć udział w akcji?

Uczestnictwo jest możliwe tylko dla zamówień złożonych do 31 grudnia 2022 roku do godziny 23:59:59.

Czy mogę wziąć udział w promocji, jeśli nie jestem mieszkańcem Polski?

Nie, akcja jest przeznaczona tylko dla mieszkańców Polski.

Czy mogę wziąć udział, jeśli jestem pracownikiem Just Eat Takeaway.com?

Przykro nam, ale partnerzy, dyrektorzy wykonawczy, pracownicy oraz bezpośredni krewni pracowników Just Eat Takeaway.com nie mogą brać udziału w akcji.

Jak dowiem się, co wygrałem?

Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mail z zaproszeniem. Po przejściu na stronę z linka kliknij „odkryj prezent” i dowiedz się, co jest nagrodą. Po 2 godzinach otrzymasz wiadomość e-mail z kodem rabatowym.

Jak mogę odebrać prezent?

Prezent zostanie przesłany w wiadomości e-mail po kliknięciu przycisku na stronie akcji .

Czy jestem odpowiedzialny za zapłacenie podatku od nagrody?

Pyszne.pl zapłaci wszystkie należne podatki od gier hazardowych i/lub wszelkie podatki, które muszą zostać potrącone z nagrody. Należy skonsultować się z doradcą podatkowym w sprawie obowiązków prawnych wynikających z wygrania nagrody.

Nie chcę odbierać prezentu. Co teraz?

Bez obaw, nie jesteś zobowiązany do wykorzystania zdobytych kodów rabatowych.

Co powinienem zrobić, jeśli mam problemy z kodami rabatowymi od partnera akcji?

Jeśli masz problemy z kodami rabatowymi od partnerów akcji, skontaktuj się Zespołem Obsługi Klienta danego partnera.

Kiedy trwa kampania?

Kampania Pyszne Prezenty trwa od 1 do 31 grudnia 2022 roku.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe trafią do Ciebie w ciągu 48 godzin po otrzymaniu zamówienia.