Płatność

Jak mogę zapłacić za swoje zamówienie?

Korzystając z serwisu Pyszne.pl możesz zapłacić za zamówienie gotówką przy odbiorze lub online za pośrednictwem karty kredytowej lub płatności online (PayU, PayPal, Sofortbanking).

Bitcoin
Aby zapłacić za zamówienie przy użyciu tej metody, wybierz ikonę “Bitcoin”. Po kliknięciu opcji “zamawiam i płacę”, nastąpi automatyczne przekierowanie na stronę pośrednika płatności Bitpay, gdzie uzyskasz dostęp do swojego portfela, z którego należy wysłać prośbę o realizację płatności. W celu przeliczenia kursu Bitcoin, stosuje się aktualną cenę podaną na Bitpay. Za transakcję nie pobieramy żadnej dodatkowej opłaty administracyjnej. Po pomyślnym zakończeniu płatności, automatycznie powrócisz na stronę Pyszne.pl. Zamówienie zostanie przekazane bezpośrednio do restauracji, a Ty zobaczysz potwierdzenia jego złożenia na ekranie swojego komputera lub smartfona. Aby zapłacić za pomocą Bitcoin, należy zainstalować cyfrowy portfel, który można pobrać za pośrednictwem specjalnych programów i aplikacji.

Moja płatność online się nie powiodła.

Jeżeli otrzymałeś maila z potwierdzeniem zamówienia, możesz być pewien, że płatność online została zrealizowana poprawnie. Jeżeli zamówienie nie zostało potwierdzone lub otrzymałeś komunikat, że płatność online nie powiodła się, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta, pod adresem kontakt@pyszne.pl, w celu wyjaśnienia sytuacji.
Możesz też sprawdzić w zakładce "Poprzednie zamówienia", czy aktualne zamówienie zostało tam wpisane. Jeśli widzisz Twoje zamówienie na tej stronie, możesz być pewien, że dotarło do restauracji.
Aby sprawdzić aktualny status Twojego zamówienia, prosimy o bezpośredni kontakt z restauracją. Numer telefonu do danej restauracji jest podany w e-mailu z potwierdzeniem zamówienia.
Jeśli Twoja płatność nie została zaksięgowana, powinieneś skontaktować się z pośrednikiem płatności.

Czy płatność online jest bezpieczna?

Dane Twojej karty kredytowej nie są przechowywane i zarządzane przez Pyszne.pl, tylko przez firmę Adyen, certyfikowaną standardem "Payment Card Industry Data Security Standard". To znaczy, że firma spełnia wszystkie wymagania bezpieczeństwa, a Twoje dane są w dobrych rękach. Dodatkowo Pyszne.pl używa protokołu SSL, który zapewnia szyfrowanie transmisji danych, co gwarantuje ich poufność.

Jak wysokie są koszty transakcji online?

Pyszne.pl przedstawia jasne zasady odnośnie opłat za dokonywane transakcje. Koszt transakcji jest wyświetlany poniżej każdej płatności przed sfinalizowaniem zamówienia. Kwota ta nigdy nie jest większa niż wartość, jaką Pyszne.pl musi ponieść, aby świadczyć tę metodę płatności na rzecz Konsumenta.

W jakiej wysokości została rozliczona moja płatność Bitcoin?

W celu przeliczenia kursu Bitcoin, stosuje się aktualną cenę podaną na stronie pośrednika Bitpay.

Moje zamówienie opłacone online zostało anulowane - co z moimi pieniędzmi?

Zwrot środków jest nadawany automatycznie w momencie anulowania zamówienia. Czas księgowania środków na koncie zależy od pośrednika płatności i trwa maksymalnie do 10 dni roboczych.

Jeśli opłacisz zamówienie Bitcoinami, a zostanie ono anulowane, zwrot zostanie nadany w złotówkach, ponieważ oryginalna płatność została przeliczona w PLN. Stawka (kurs) za zwrot to ta sama stawka która przeliczona została w momencie złożenia zamówienia. Kwota zostanie zwrócona na zwykłe konto bankowe. W przypadku anulacji nasz Dział Obsługi Klienta poprosi o numer konta oraz imię i nazwisko jego posiadacza. Szczegóły konta muszą być zgodne z danymi zamówienia.

Dlaczego muszę ponosić koszty transakcji?

Pyszne.pl jest wyłącznie pośrednikiem pomiędzy Tobą jako Konsumentem a Restauracją. Koszty transakcji pokrywają koszty poniesione przez nas jako pośrednika, aby móc udostępnić Tobie taką formę płatności. Pobieramy tylko należność, która musi zostać przekazana firmie dostarczającej wybraną formę płatności.

Jak mogę uzyskać fakturę za zamówienie?

Od 1 stycznia 2020 r. zmienił się sposób wystawiania faktur do paragonów fiskalnych.
Faktura do paragonu będzie wystawiona tylko w przypadku, gdy na paragonie będzie się znajdować numer identyfikujący nabywcę (NIP).W przypadku zamówień do kwoty 450 zł brutto (100 euro) paragon z NIP nabywcy stanowi tzw. fakturę uproszczoną - nie musisz dodatkowo ubiegać się o wystawienie zwykłej faktury. Podmiotem wystawiającym fakturę jest restauracja, prosimy zatem o kontakt z lokalem po złożeniu zamówienia.
Dodatkowo w formularzu zamówienia widnieje pole "Uwagi". Możesz tam wprowadzić dane niezbędne do wystawienia faktury.